Vyrážka - pupínky na tváři u dítěte

autor: litra 19.07.2013 09:34

Dobrý den, mám šestiměsíčního syna, který má od druhého měsíce na tvářích vyrážku - červené pupínky, na dotek horká kůže. V nemocnici na kožním jsme dostali Fucicort. Vyzkoušela jsem potom na tváře snad všechny mastičky, ale nic jiného nezabralo, jakmile přestanu mazat Fucicortem, do druhého dne má pupínky znova. Kůži má potom čím dál tím horší a i dost vysychá. Náš kožař mi řekl ať používám Leniens (která vůbec nezabírá) a tolik to neřeším. Ale nedá se to neřešit, protože během tří dnů má na tvářích horké červené koláče, které vypadají prostě strašně. Prosím, poraďte mi, co by mohlo pomoci, kromě Fucicortu protože tím se může mazat občas. Také mi nikdo nevysvětlil co to na těch tvářích vůbec má. Velmi Vám děkuji za pomoc

Odpovědi na otázku

  • Michaela Kopřivová 19.07.2013 11:31
    Dobrý den, ono se to velmi špatně radí. Vždyť ani u lékaře vám nevysvětlili o co jde. Jedná se o atopický ekzém??? Probírala jste situaci s pediatrem? Možná neřešte s lékaři jen volbu masti, ale celkový stav synka (a to právě s pediatrem). Popřemýšlejte nad jeho stravou, nad bezprostředním prostředím v postýlce, ale i tím vzdálenějším. Zkuste sledovat, kdy se příznaky zhoršují a kdy zlepšují. Možnost je vyhledat nějakého holisticky či psychosomaticky zaměřeného lékaře. Ale rozhodně bych začala pediatrem a nikoliv kožním oddělením.

Adresář

Diskuze na téma Nemoci a léčba

  • Česťa 09.12.2016 13:12 Posílení imunity

    Díky Probiolactu zvládám sychravé počasí jako nic. Brala jsem Probiolact už na jaře a virózy se mi…

  • 07.12.2016 12:12 Bezkontaktní teploměr

    Hezký den přeju, rozbil se mi poslední rtuťový teploměr co jsem měla v zásobě a teď přemýšlím o…

  • Erik 06.12.2016 09:12 Klouby a co na ně

    Já mám na klouby toto, jeto fakt doré.https://www.czlekarna…

  • Starka 01.12.2016 02:12 Bolesti a únava

    Já myslím, že to bude 100% z toho. Změnila jsi nějak jídelníček, přidala jsi víc sportu, spíš míň?

  • Lucka 30.11.2016 19:11 Bolesti a únava

    Chci hlavně zkusit, jestli ta únava co pociťuju je opravdu z parazitů, že mi zatěžují střeva a…

Píšeme jinde


Zdravě.cz na Facebooku